Roofing Services

Kako do nas

Naš naslov je Mačkovec 16, 3271 Šentrupert pri Laškem.

Do nas lahko pridete peš, s kolesom, avtom in vlakom.

Najbližji železniški postaji sta Laško in Šentjur. V bližini postaje si lahko izposodite navadno ali električno kolo in se pripeljete do nas. Izposoja in vrnitev koles je tudi v Šentrupertu. Do nas je še 2,5 km.

Če prihajate z avtom po avtocesti, je najbližji izvoz Dramlje. Nato pa naravnost skozi Šentjur in po dolini do vrha, kjer je Šentrupert. Ne upoštevajte navigacije, ker vas bo peljala po zelo strmi in neurejeni poti.

Če prihajate po cesti iz Laškega ali Šentjurja, morate obvezno najprej priti v Šentrupert pri Laškem – ne glede, kako vas vodi navigacija!

Na najvišji točki v Šentrupertu, pri cerkvi, zavijete levo, če prihajate iz Šentjurja, ali na desno, če prihajate iz smeri Laško.

Nato mimo šole, po 1 km, pri kapeli, zavijete levo v hrib, v križišču za Trobni dol in Kalobje zavijete levo v hrib, NATO SAMO 10 m PO HRIBU NAVZGOR IN SAMO 10 m PO HRIBU NAVZDOL in  LEVO V GOZD NA MAKADAM.

Po 500 m pretežno vodoravnega makadama (ne zavijajte v hrib ali navzdol k zeleni hiši) pred roza hišo zavijete desno po klancu navzdol. Po 250 m smo mi.

Zavijete levo, 10 m po hribu gor in samo 10 m po hribu dol na makadam.

Pred roza hišo zavijete na desno po klancu navzdol.

Pa ste pri nas

Nekaj metrov za to tablo je na levi strani označeno naše parkirišče, ki sprejme nekaj avtomobilov.

Ob tej tabli seznanim obiskovalce z našo kmetijo.